Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει


Με τόσο χιόνι στη μικρή μας πόλη 
στις αρχές της χρονιάς
και με τόσους όμορφους χιονάνθρωπους 
που στόλισαν τις αυλές των σπιτιών μας,
εξυπακούεται ότι ήταν 
και το κύριο θέμα συζήτησης και δραστηριοτήτων
 στην τάξη μας.



Διαβάσαμε το παραμύθι...

και με το χιονάνθρωπο κατασκευή
στη γωνιά συζήτησης
ζητήσαμε από τα παιδιά να μας αναδιηγηθούν  
 για το πότε ένιωσε χαρούμενος 
και πότε λυπημένος ο χιονάνθρωπος
στην εξέλιξη του παραμυθιού.
(σε σύνδεση και με το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Βήματα για τη ζωή)
Τα σχέδια



Φύλλο εργασίας

Μάθαμε το τραγούδι 
" Χιονάνθρωπος " 
από το βιβλίο  
"με νότες ...και με γράμματα"
σε στίχους και εικονογράφηση 
της Φίλιας Δενδρινού  
και σε μουσική-ενορχήστρωση 
του Πλάτωνα Ανδριτσάκη
Φύλλα εργασίας


Τα δύο επόμενα φύλλα εργασίας 
από το pinterest
που τα τροποποίησα κάπως
Διασκεδάσαμε πολύ με το χειμωνιάτικο παιχνίδι
"Αντέχεις τη ζέστη;"
Σε συγκεκριμένο χρόνο (1 λεπτό)
με συνοδεία τo μουσικό θέμα 
της επικής σειράς Benny Hill,
ανά 2 καλούνται να φορέσουν
 όσα περισσότερα μπουφάν, κασκόλ, 
γάντια ή σκούφους μπορούν. 
 Μια φοβερή πρόταση από το elniplex
Φύλλο εργασίας καταγραφής





Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Ο Γλεντζοφλέβαρος


Εχθές διαβάσαμε στα παιδιά 
την ιστορία του Φλεβάρη, 
του μήνα που νιώθει μειονεκτικά επειδή οι άνθρωποι τον άφησαν κουτσό, καθώς του έδωσαν λιγότερες μέρες απ' ότι τους άλλους μήνες. 
Σήμερα συμπλήρωσαμε το φύλλο εργασίας
που ετοίμασα
για να θυμίσουμε στον Κουτσοφλέβαρο
όλες του τις χάρες 
και να τον πείσουμε πως είναι από τους πιο σπουδαίους και πολύτιμους μήνες του χρόνου. 
Και τα καταφέραμε!
Και οι αμυγδαλιές ανθίσανε
 και τις Αλκυονίδες μέρες θα χαρούμε
και το καρναβάλι καταφτάνει 
για να χαρούμε μικροί και μεγάλοι!
Ένα υπέροχο παραμύθι από την αγαπημένη μας  συγγραφέα  
κ. Γιολάντα Τσορώνη - Γεωργιάδη,
που θέλει να αναδείξει
(όπως γράφει η ίδια στο τέλος του βιβλίου)
την εκφρασμένη χαμηλή αυτοεκτίμηση που νιώθουν πολλές φορές τα παιδιά όταν μειονεκτούν σε κάποιους τομείς έναντι των αδελφών τους ή των φίλων τους. Από την άλλη θέλει να προβάλλει τρόπους με τους οποίους ο περίγυρος του παιδιού μπορεί να τονώσει την αυτοπεποίθηση του "πάσχοντος", κάνοντάς το μέσω της αποδοχής να συνειδητοποιήσει ότι έχει κάθε δικαίωμα να θεωρεί τον εαυτό του
ισότιμο μέλος της παρέας.
..keep in touch με το χορό του Μηχανικού από την Κάλυμνο
και τον Κουτσαμπαδιανό από την Κρήτη.


Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Καλώς όρισες Φλεβάρη!

Φύλλο εργασίας για την υποδοχή του Φλεβάρη
(για νήπια)
 (για προνήπια)

Το εξώφυλλο του Φλεβάρη 
μια από τις παρακάτω ιδέες που είδα στο pinterest,
ας αποφασίσουν τα ίδια παιδιά 
ποια τους αρέσει περισσότερο. 


...τι και αν γέμισαν οι χαρές φοβέρες
τι και αν τελειώσαν όλες μου οι σφαίρες...
( η πόρτα από την ιστορική γειτονιά δίπλα στο Νηπιαγωγείο μας )
...keep in touch περιμένοντας τις Αλκυονίδες μέρες!